WÓJT GMINY MIEŚCISKO

Mieścisko 31.10.2017 r.

APP.6733.15.2017

 

 

OBWIESZCZENIE

o zakończeniu postępowania administracyjnego

 

Zgodnie z art. 61 § 4 oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t . j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1257) w związku z art.53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1073) 

 

zawiadamiam strony

 

o zakończeniu postępowania administracyjnego i możliwości zapoznania się z aktami
w sprawie wydania decyzji o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego pn. „Rewitalizacja rynku w Mieścisku”  polegającego na budowie obiektów małej architektury, terenów zieleni, parkingów, dróg dojazdowych oraz infrastruktury towarzyszącej wraz
z dostosowaniem budynku Urzędu Gminy Mieścisko do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Inwestycja realizowana będzie na działach o nr ewid. 224/2, 224/3, 331, 332/1, 332/4 obręb Mieścisko.

 

Informuję o uprawnieniach strony tego postępowania, wynikających z art. 10 k.p.a. polegających na prawie do czynnego udziału w każdym stadium, w tym prawie przeglądania akt sprawy, uzyskania wyjaśnień oraz składania wniosków dowodowych w postępowaniu wyjaśniającym.

 

Zgodnie z art. 35 § 5 Kodeks postępowania administracyjnego do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa do dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo z przyczyn niezależnych od organu.

 

W związku z powyższym, w ciągu 14 dni od daty ogłoszenia, można w Urzędzie Gminy Mieścisko pokój nr 8 zapoznać się z zebranym materiałem oraz zgłosić ewentualne zastrzeżenia i wnioski.

 

Zgodnie z art. 49 k.p.a. zawiadomienie uznaje się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.