WÓJT GMINY MIEŚCISKO

Mieścisko 11.01.2018 r.

APP.6733.18.2017

 

OBWIESZCZENIE

o zakończeniu postępowania administracyjnego

 

Zgodnie z art. 61 § 4 oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t . j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1257) w związku z art.53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1073)

 

zawiadamiam strony

 

o zakończeniu postępowania administracyjnego i możliwości zapoznania się z aktami w sprawie wydania decyzji o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego pn. „Rewitalizacja stadionu sportowego w Mieścisku”. Zakres realizowanych działań polegać będzie na: modernizacji  bieżni, płyty boiska oraz trybun stadionu, montażu systemu nawadniającego i odwadniającego, budowy ogrodzenia oraz stworzenia zaplecza sanitarnego (szatnie, toalety i pomieszczenia gospodarcze) wraz z infrastrukturą towarzyszącą.

Inwestycja realizowana będzie na działkach  o nr ewid. 109/4, 105/1, 105/2, 112/3, 108/2, 112/2, 104/1, 104/2, 103/2, 103/3, 102/2, 102/5, 102/4, 102/3 obręb Mieścisko.

Informuję o uprawnieniach strony tego postępowania, wynikających z art. 10 k.p.a. polegających na prawie do czynnego udziału w każdym stadium, w tym prawie przeglądania akt sprawy, uzyskania wyjaśnień oraz składania wniosków dowodowych w postępowaniu wyjaśniającym.

 

W związku z powyższym, w ciągu 14 dni od daty ogłoszenia, można w Urzędzie Gminy Mieścisko pokój nr 8 zapoznać się z zebranym materiałem oraz zgłosić ewentualne zastrzeżenia i wnioski.

 

Zgodnie z art. 49 k.p.a. zawiadomienie uznaje się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.