Ogłoszenie nr 500207692-N-2018 z dnia 30-08-2018 r.
Gmina Mieścisko reprezentowana przez Wójta Gminy Mieścisko: ŚWIADCZENIE USŁUG CATERINGOWYCH DLA PRZEDSZKOLA I SZKOŁY PODSTAWOWEJ W MIEŚCISKU W ROKU SZKOLNYM 2018/2019

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej 
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak 
Numer ogłoszenia: 501878-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
tak

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Mieścisko reprezentowana przez Wójta Gminy Mieścisko, Krajowy numer identyfikacyjny , ul. pl. Powstańców Wielkopolskich  13, 62290   Mieścisko, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 061 427-80-01, e-mail ug@miescisko.nowoczesnagmina.pl, faks . 
Adres strony internetowej (url): http://www.miescisko.bip.net.pl/ 
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 
ŚWIADCZENIE USŁUG CATERINGOWYCH DLA PRZEDSZKOLA I SZKOŁY PODSTAWOWEJ W MIEŚCISKU W ROKU SZKOLNYM 2018/2019
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy): 
ZBR.271.7.2018
II.2) Rodzaj zamówienia: 
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 
Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług cateringowych dla: PRZEDSZKOLA „LEŚNE LUDKI” W MIEŚCISKU. SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. STEFANA CZARNIECKIEGO W MIEŚCISKU. W zakres usług będących przedmiotem zamówienia wchodzi: przygotowanie, dostarczenie i podanie posiłków.
II.4) Informacja o częściach zamówienia: 
Zamówienie było podzielone na części: 
tak
II.5) Główny Kod CPV: 55524000-9

SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA 
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów 
nie
III.3) Informacje dodatkowe: 
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1   
NAZWA: A- Świadczenie usług cateringowych dla przedszkola „Leśne Ludki” w Mieścisku w roku szkolnym 2018/2019
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/08/2018 
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 100258.90 
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  2 
w tym: 
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  2 
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0 
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0 
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: 
nie

Nazwa wykonawcy: ADAMUS Firma Handlowo Usługowa Adam Błażejewski 
Email wykonawcy: 
Adres pocztowy: Bliżyce 23 62-085 Skoki 
Kod pocztowy: 62-085 
Miejscowość: Skoki 
Kraj/woj.: wielkopolskie 

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM 
Cena wybranej oferty/wartość umowy 108279.61 
Oferta z najniższą ceną/kosztem 108279.61 
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 205394.40 
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa 
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   
NAZWA: B- Świadczenie usług cateringowych dla Szkoły podstawowej w Mieścisku w roku szkolnym 2018/2019
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2017r. poz. 1579 ze zm.). Zamawiający na realizację części B zamówienia przeznaczył 153807,66 zł. Kwota ta jest sumą środków zaplanowanych w budżecie na 2018 rok oraz środków zaplanowanych na rok 2019 w wieloletniej prognozie finansowej. Do 31 grudnia 2018 roku w budżecie zaplanowano kwotę 53807,66 zł brutto. Do końca 2018 roku zaplanowano wydanie 4108 posiłków dla uczniów klas I-VI oraz 2212 posiłków dla uczniów klas VII, VIII i III gimnazjum (79 dni nauki szkolnej). W najkorzystniejszej ofercie za wydanie przedmiotowych posiłków wykonawca zaoferował 63819,36 zł brutto w związku z czym przekracza środki jakie zamawiający planuje przeznaczyć na realizację zamówienia. Zamawiający nie posiada środków na zwiększenie w 2018 roku kwoty zawartej w budżecie do kwoty najkorzystniejszej oferty, co skutkuje unieważnieniem postępowania w części B zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 4 w/w ustawy

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna 
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu 
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.