Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Ogłoszenie nr 500207692-N-2018 z dnia 30-08-2018 r.
Gmina Mieścisko reprezentowana przez Wójta Gminy Mieścisko: ŚWIADCZENIE USŁUG CATERINGOWYCH DLA PRZEDSZKOLA I SZKOŁY PODSTAWOWEJ W MIEŚCISKU W ROKU SZKOLNYM 2018/2019
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 501878-N-2018
Numer ogłoszenia: 501878-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
tak
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Mieścisko reprezentowana przez Wójta Gminy Mieścisko, Krajowy numer identyfikacyjny , ul. pl. Powstańców Wielkopolskich 13, 62290 Mieścisko, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 061 427-80-01, e-mail ug@miescisko.nowoczesnagmina.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): http://www.miescisko.bip.net.pl/
Adres strony internetowej (url): http://www.miescisko.bip.net.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zamówienie było podzielone na części:
ŚWIADCZENIE USŁUG CATERINGOWYCH DLA PRZEDSZKOLA I SZKOŁY PODSTAWOWEJ W MIEŚCISKU W ROKU SZKOLNYM 2018/2019
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy): ZBR.271.7.2018
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług cateringowych dla: PRZEDSZKOLA „LEŚNE LUDKI” W MIEŚCISKU. SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. STEFANA CZARNIECKIEGO W MIEŚCISKU. W zakres usług będących przedmiotem zamówienia wchodzi: przygotowanie, dostarczenie i podanie posiłków.
II.4) Informacja o częściach zamówienia: Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 55524000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: A- Świadczenie usług cateringowych dla przedszkola „Leśne Ludki” w Mieścisku w roku szkolnym 2018/2019 | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 100258.90 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta PLN Liczba otrzymanych ofert: 2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM nie Nazwa wykonawcy: ADAMUS Firma Handlowo Usługowa Adam Błażejewski Email wykonawcy: Adres pocztowy: Bliżyce 23 62-085 Skoki Kod pocztowy: 62-085 Miejscowość: Skoki Kraj/woj.: wielkopolskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie Cena wybranej oferty/wartość umowy 108279.61 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Oferta z najniższą ceną/kosztem 108279.61 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 205394.40 Waluta: PLN Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: B- Świadczenie usług cateringowych dla Szkoły podstawowej w Mieścisku w roku szkolnym 2018/2019 | |
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2017r. poz. 1579 ze zm.). Zamawiający na realizację części B zamówienia przeznaczył 153807,66 zł. Kwota ta jest sumą środków zaplanowanych w budżecie na 2018 rok oraz środków zaplanowanych na rok 2019 w wieloletniej prognozie finansowej. Do 31 grudnia 2018 roku w budżecie zaplanowano kwotę 53807,66 zł brutto. Do końca 2018 roku zaplanowano wydanie 4108 posiłków dla uczniów klas I-VI oraz 2212 posiłków dla uczniów klas VII, VIII i III gimnazjum (79 dni nauki szkolnej). W najkorzystniejszej ofercie za wydanie przedmiotowych posiłków wykonawca zaoferował 63819,36 zł brutto w związku z czym przekracza środki jakie zamawiający planuje przeznaczyć na realizację zamówienia. Zamawiający nie posiada środków na zwiększenie w 2018 roku kwoty zawartej w budżecie do kwoty najkorzystniejszej oferty, co skutkuje unieważnieniem postępowania w części B zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 4 w/w ustawy | |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Kamil Kubikowski |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Kamil Kubikowski |
Data wprowadzenia: | 2018-08-30 11:16:38 |
Opublikował: | Kamil Kubikowski |
Data publikacji: | 2018-08-30 11:17:14 |
Ostatnia zmiana: | 2018-08-30 11:17:18 |
Ilość wyświetleń: | 441 |